Mit posztoljunk az üzleti profilon?

Mindig friss témát találni nem is olyan egyszerű, pedig azt a még kevésbé tájékozottak is tudják, hogy a vállalkozás online felületein a folyamatos, aktív jelenlét elengedhetetlen a sikerhez és a lehetséges vásárlók eléréséhez.

Persze a legegyszerűbb, ha a tényleges üzletmenetre koncentrálsz, miközben a SocialWings intézi a Facebook marketinget, de ha mégsem így döntesz, álljon itt néhány tanács, amelyek segítségével magad is hatásos bejegyzéseket gyárthatsz vállalkozásod oldalaira.


Praktikus információk

Posztolj friss és releváns információkat a legújabb termékekről és szolgáltatásokról, ezek lehetnek klasszikus bemutató anyagok, terméktesztek vagy felhasználói élmények!

Hirdess meg promóciókat, akciókat, különleges ajánlatokat, kuponokat vagy bármilyen egyedi kedvezményeket, amelyekkel ösztönözheted az ügyfeleket a vásárlásra!

Ossz meg pozitív ügyfélvisszajelzéseket, elégedett ügyfelek történeteit, vagy kérj visszajelzést és véleményeket a termékekről és szolgáltatásokról!

Nyújts hasznos információkat a termékek használatáról, mutass be apróbb trükköket, amelyekkel javítható a felhasználói élmény!


Közösségépítés

Mutass be kulisszatitkokat az üzlet működéséről, a termékek készítéséről vagy a szolgáltatások nyújtásáról, ez által olvasóid beavatottnak érezhetik magukat, ami növeli a vállalkozásodhoz való kötődésüket!

Ossz meg motivációs idézeteket, tippeket és trükköket, amik tágabban, de azért értelmezhetően kapcsolódnak a vállalkozásodhoz!

Reklámozz helyi eseményeket, közösségi összejöveteleket, támogasd a helyi kezdeményezéseket és jótékonysági akciókat!


Hogyan válasszunk képet?

A képnek kapcsolódnia kell a poszt tartalmához és ügyelj arra is, hogy a kiválasztott tartalmak összhangban legyenek a márka arculatával és stílusával, tükrözniük kell a vállalkozásod dinamizmusát és értékeit.

A kép sosem lehet rossz felbontású vagy homályos, próbálj mindig olyan képeket választani, amelyek tiszták, jól megvilágítottak és élesek!

Mindig ellenőrizd, hogy a kiválasztott kép megfelelő méretű és formátumú-e, összhangban van-e az adott platform szabványaival!

Győződj meg róla, hogy rendelkezel-e az adott képek használatához szükséges engedélyekkel és jogokkal, különösen akkor, ha azok embereket is ábrázolnak.

Ne félj kísérletezni és megfigyelni, hogy melyik típusú képek működnek jobban a közösségednél! A folyamatos és alapos elemzés segítségével megtudhatod, hogy melyik tartalomtípus hozza a legjobb eredményeket az elkötelezettség, az érintkezések és az érdeklődés tekintetében.

Fontos, hogy mindig változatos és érdekes tartalmat posztolj, amely releváns és értékes az ügyfelek számára, és tükrözi az üzlet személyiségét és értékeit. Emellett figyelj az ügyfelek visszajelzéseire és építsd be a tapasztalatokat az újabb posztok kialakításába.

Irány a webshop!