Miért érdemes a YouTube-on hirdetni?

A havi 1 milliárdos nézőszámmal és havi több mint 6 milliárd órás videónézéssel kétségtelen, hogy a YouTube az internetes világ legismertebb és legnépszerűbb videómegosztója. Ilyen nagy látogatószámmal, akik ennyi időt töltenek egy platformon, nem csodálkozhatunk azon, hogy sok vállalkozás számára a YouTube vált az egyik legkedveltebb hirdetési hellyé.

Ebben a cikkben áttekintjük, hogy online marketing szempontból miért éri meg a vállalkozásoknak a YouTube-on hirdetni.


1. A YouTube közönségelérése óriási és folyamatosan növekszik

A YouTube-on a valós felhasználók száma a becslések szerint meghaladja a Facebook-profillal rendelkezők számát. A napi több millió órányi videómegtekintés több mint 50 százaléka mobileszközökön realizálódik, és azt sem szabad elfelejtenünk, hogy a koronavírus-járvány alatt még erőteljesebben növekedett a videós tartalmak megtekintése.

Ehhez még hozzájön, hogy a YouTube lett a második legkedveltebb keresőmotor és a harmadik legnagyobb közösségi média platform, ezért nem csoda, hogy a hirdetési piacon is egyre nagyobb szerepet tölt be.

2. Speciális célzás érhető el

Ahhoz, hogy a hirdetések jobb teljesítményt érjenek el, jól beállított célzás szükséges. A YouTube-on is létezik demográfiai alapú, valamint érdeklődési kör szerinti célzás is. Az általános érdeklődési kör tovább szűkíthető, így egészen speciális célzási beállítások is alkalmazhatók. Megcélozhatsz olyan embereket, akik konkrétan az általad kínált termékeket és szolgáltatásokat keresik, de a YouTube lehetővé teszi azt is, hogy hirdetéseidet meghatározott csatornákra vagy videókra korlátozd.

Hirdetéseidet olyan népszerű videóknál helyezheted el, amelyek érdekesek a célközönséged számára, és segítenek abban, hogy üzeneted oda kerüljön, ahová kell, ami a konverziós ráta javulását eredményezi.

3. Magas megtérülési ráta

A YouTube-on alacsonyabb a költség és kevesebb az időigény a többi közösségi médiához képest. A hirdetésre valójában annyit költesz, amennyit rászánsz, mivel nincs minimális költéshatár meghatározva. Az árképzési lehetőségek szélesek, így rajtad múlik, hogy az ideális költségkeretet meghatározd, és a televíziós hirdetésekénél jobb megtérülést érj el.

A Drive Online Marketing YouTube szakértői készséggel segítenek a megfelelő hirdetési kampány összeállításában.

4. A YouTube befolyásolja a vásárlási magatartást

Több tanulmány és kutatás is kimutatta, hogy a prominens influencerek jelentős hatással vannak az ügyfelek vásárlásaira.

5. Könnyű utánkövetni a hirdetési kampányokat

A naprakész mutatók kulcsfontosságúak a hirdetési kampány eredményességének értékelésében és annak biztosításában, hogy a hirdetési költségkeret a lehető leghatékonyabban használják fel.


Irány a webshop!