A Shopify magyar környezetben is megállja a helyét?

Az e-kereskedelem legnépszerűbb szereplője, mely megoldást kínál arra, hogy tetemesebb kezdőtőke, és programozói tudás nélkül is viszonylag gyorsan kiépíthesd az online piactered. Melyek a korlátai, és erősségei magyar földön? Az alábbiakban erről írunk!


A webshopmotor jelentősége


Kétségtelen, hogy a Shopify tekinthető az egyik legfejlettebb e-kereskedelmi megoldásnak, ez pedig együtt jár komolyabb mértékű versenyelőnnyel, egyesek mégis elbuknak, és zátonyra futnak.


Amennyiben máris letetted a voksod mellette, ajánljuk figyelmedbe a 7Blog Shopify webshop készítés szolgáltatását, különösképp, ha külföldi piacralépést tervezel, és a gyors növekedés számodra stratégiai fontosságú.


Azt azonban érdemes szem előtt tartani, hogy nem egyedül azon múlik a siker, hogy melyik webshopmotort használod. Az adott termékhez és üzleti modellhez legjobban illeszkedőt célszerű választani. Természetesen kell mellé egy jókora adag rátermettség is.


Nem mindig az az ideális megoldás, ami globálisan kelendő. Egyértelmű, hogy hazánkban javarészt három tényező miatt nem terjedt még el igazán. Az ügyfélszolgálat és az adminfelület nem érhető el magyar nyelven, a jól ismert hazai szolgáltatók egyelőre hiányoznak, és az elvártnál magasabb árak szintén befolyásoló tényezők. A magasabb költségért cserébe viszont kiváló minőségű szolgáltatás jár.


Kiemelendő, hogy számos oktatóanyag is biztosított a felület használatához, persze ezek is angolul érhetők el. Szükséges egy középszintű nyelvismeret, viszont akit ez nem tart vissza, kihasználhatja az összes plusz előnyt.


Előnyök és erősségek magyar viszonylatban


A megszokott integrációk, és a magyar adminfelület hiánya ellenére is növekedés tapasztalható a magyar felhasználók körében. Egyértelmű előnye a Shopify-nak, hogy bármely fázisban van éppen a vállalkozás, egyaránt ideális megoldást jelenthet. Egyszerű az elindulás, képes lépést tartani a növekedéssel, ezt oktatóanyagok bőséges halmazával is segítik.


Ne felejtsük el, hogy komolyabb tőke és programozói tudás hiányában is könnyen létrehozható az online piactér. További előnye a SEO pozitivitás, a drag-and-drop funkció, a hibamentesség, a sebesség.


Ami miatt pedig valóban sokan választják, hogy nemzetközi piacon is gördülékeny, és problémamentes az indulás.


Külön kiemelendők az igényesen megtervezett sablonok, az ingyenes SSL tanúsítvány, a biztonságos fizetési opciók, melyeket tekintve magyar viszonylatban is remek választás.


Kinek ajánlott leginkább?


Amennyiben gyors, és olcsó indulás a cél, jól megy az angol, és nemcsak hazánkban értékesítenél, valamint előrevetített a gyors növekedés. Ideális továbbá, ha a profit legalább a 15%-ot meghaladja, így nem okoznak problémát a magasabb költségek sem.


Kétségtelen, hogy a Shopify könnyebbséget jelent mind az ügyfeleknek, mind pedig a felhasználóknak. Az említett korlátokon túllépve rengeteg lehetőség rejlik benne, melyek hatalmas versenyelőnyt jelentenek.


Irány a webshop!