Reptéri parkolással a pontos indulásért

Egy utazás mindenkit várakozással tölt el. Rengeteg dolgon tudunk izgulni, mint például, hogy bepakoltunk-e mindent, vagy elraktuk-e az összes iratot, amire szükségünk lehet. Az olyan részletekre is oda kell figyelnünk, mint a reptéri parkolás lefoglalása vagy a javasolt védőoltások megléte.

A pontos érkezés záloga az időben lefoglalt reptéri parkolás

Azt, hogy milyen izgalomban telik az utazás utolsó néhány órája, mindig magától az utazótól függ. Van, aki már hónapokkal az indulás előtt megkezdi a szükséges előkészületeket, és a bőrönd is a nyaralás kezdete előtt legalább egy héttel már bepakolva áll a sarokban.

Sokan vannak olyanok is, akik mindent az utolsó pillanatra hagynak. Az ilyen esetekben a legtöbben nem foglalkoznak az olyan kardinális kérdésekkel, minthogy hol hagyják az autójukat a távollétük alatt. A Reptéri Parkoló Centrum reptéri parkolás szolgáltatásának igénybevételével pontosan érkezhetünk a reptérre, és a gépjárművünk is biztonságban lehet az utazás időtartama alatt is.

Azok, akik szeretnek előre tervezni az online foglalófelületen keresztül már jóval a kijelölt dátum előtt le tudják foglalni a helyüket, míg a halogatók ezt az oda vezető úton is megtehetik.

Amikor minden borul

Az alapos előkészületek ellenére bármikor előfordulhat, hogy lekéssük a gépünket. Ilyenkor sajnos nincs mit tenni.

A legbosszantóbb az, amikor önhibánkon kívül nem tudunk eljutni a célállomásra. A járattörlés a nyaralók rémálma, hiszen egész évben azt a napot várják a legjobban, amikor megkezdődik a pihenés és egy kicsit kikapcsolódhatnak.

Öröm az ürömben, hogy a magyar hatályos jogszabályoknak hála, az ilyen esetekben a légitársaságnak vissza kell térítenie a jegy vételárát, vagy valamilyen más módon kell eljuttatni az utasokat a célállomásra. Ennek természetesen az a feltétele, hogy az indulás EU-s országból történjen, míg az érkezés lehetőleg uniós, svájci, német vagy izlandi területről.

Kártérítés csak akkor nem jár, ha rendkívüli eseményekről van szó, például a rossz időjárás, egy baleset vagy sztrájk miatt nem tudott időben felszállni a gép.

Ne vegye el a kedvünket!

Nagyon ritkák azok az esetek, amikor valamilyen oknál fogva nem tud a megadott időpontban felszállni a repülőgép. Amennyiben ez lehetséges, a légitársaság természetesen tájékoztatást ad a további teendőkkel kapcsolatban. Az esetek csak nagyon kis százalékában beszélhetünk tényleges járattörlésről, a legtöbb alkalommal csupán egy-két órát késik a gép az indulással, és sok esetben ez is csak amiatt van, mert az előző indulási helyen várt a csatlakozásra.

Tervezzünk hát pozitívan a nyaralással kapcsolatban, hiszen szinte biztosak lehetünk abban, hogy minden az elképzelésünk szerint alakul. Foglaljuk le jó előre a reptéri parkolót is, hogy a gépjárművünkre se legyen gond, amíg mi a lábunkat lógatjuk. A hosszas előkészületeknek biztosan meglesz az eredménye, és csak azt vesszük észre, hogy reggel még Magyarországon ébredtünk, délután már a tengerparton sütkérezünk, a kártérítés fogalma pedig fel sem merül.