Pécsre is megérkezett a „Jövő Élménye”

Az év végére mindhárom pécsi McDonald’s megújult külsővel és belsővel várja majd a vendégeket

Pécs, 2021. június 16. – A „Jövő Élménye” koncepció alapján újult meg és nyitott újra a Pécs Pláza McDonald’s étterem. Az átalakítás a hazai vállalat nagyszabású, országos fejlesztési programjának a része, amelynek célja, hogy az étteremlánc innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálja a mekizés élményét.

A hazai McDonald’s 2019-ben kezdte meg növekedési stratégiájának megvalósítását, amelynek két pillére az új éttermek nyitása, valamint a meglévő éttermek átalakítása a „Jövő Élménye” koncepció jegyében. A megújulás a digitalizációra épül, azonban nem csak a technológiát érinti, hanem kiterjed az étterem által nyújtott komplex élmény minden elemére, így az éttermek külső és belső környezetére, megjelenésre is. „A “Jövő Élménye” koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, amelyek gyökeresen megváltoztatják a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A nemrég újra nyitott Pécs Pláza étterem a városban az első McDonald’s, amelyet ezen koncepció alapján alakítottunk át, de még az idei évben megújul a másik két helyi egység is.” – mondta Égi Zsolt, a hazai McDonald’s-okat üzemeltető Progress Étteremhálózat Ügyvezető Igazgatója.

A Pécs Pláza étteremben a bevásárlóközpontok infrastruktúrájához legjobban illeszkedő „Food Court” dizájnt valósította meg a vállalat. A megújult egységben a vendégek számára a legszembetűnőbb újítást az önkiszolgáló, érintőképernyős rendelésfelvevők, a kioszkok jelentik, amelyek lehetővé teszik, hogy a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhessék meg, fizethessék ki, és bizonyos fokig testre is szabhassák a termékeket. Az összesen hat érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkon leadott rendelések azonnal megjelennek a konyhai monitorokon, ahol az éttermi kollégák frissen, csakis rendelésre készítik a termékeket. A személyesség a digitális megoldások ellenére sem vész el, a kiszokok mellett a vendégek kényelméről az úgynevezett Vendégélmény Menedzserek gondoskodnak, akik segítik a vendégeket az új folyamatok megismerésében is. Ha pedig valaki a kasszáknál szeretne rendelni és fizetni, természetesen erre a jövőben is lehetősége van.

Jó hír a speciális étkezési igényekkel rendelkező vendégek számára, hogy a Pécs Pláza McDonald’s étteremben mostantól a teljes gluténmentes portfólió elérhető, illetve a kávékülönlegességeket – amelyek az egyik leghíresebb barista La Cimbali kávégéppel készülnek – laktózmentes tejjel, mandulaitallal vagy akár koffeinmentes változatban is kérhetik.

Irány a webshop!