Néhány hét alatt komoly sikert ért el az MTÜ kampánya: több mint 50 000 gyerek utazott már ingyen a „Hol, vagy Kajla?" program segítségével.
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által kezdeményezett, gyermekeknek szóló kampány csak három és fél hete indult, de máris óriási érdeklődés és siker övezi – közölte a társaság.
A „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű program célja, hogy támogassa a gyermekes családok nyaralását és segítse a gyerekeket az ország természeti, kulturális, valamint történelmi értékeinek megismerésében.
A kampány keretében konkrét támogatást is kapnak a családok az utazásokhoz a stratégiai és együttműködő partnereken keresztül.
Ezek a kedvezmények közel 2 millió embert érintenek, hiszen az alsós gyermekek díjmentesen utazhat, a család többi tagja pedig különböző kedvezményeket vehet igénybe.
![]() |
Közel 400 ezer kisiskolás kapta meg a Kajla Útlevelet |
Fotó: MTÜ |
A MÁV és a GYSEV összes járatán a kampány indulása óta 47 078 utazás történt a díjmentes Kajla-jegyekkel.
Az utazások száma hétről hétre nő: az első héten 14 953, a másodikon 15 293, a harmadik héten pedig 16 832 utazás történt. A MAHART és BAHART járatain július eleje óta 3 100 ember utazott Kajla jeggyel.
Az országjáráshoz az úgynevezett Kajla Útlevél nyújt segítséget, amely egy pecsétgyűjtő kiskönyv és közel 400 ezer gyermek kapta meg bizonyítványosztáskor. Ebbe gyűjthetik nyári utazásaik során a gyermekek azokat a bélyegzőket, melyeket több száz magyarországi látnivaló helyszínén tudnak beszerezni.
A projektről bővebb információt a www.kajla.hu oldalon talál.
Forrás: turizmus.com