Gyere vissza! - A Google Remarketingről

A Google Remarketing egy olyan marketingeszköz, amely lehetővé teszi vállalkozásunk számára, hogy ismét elérhessük azokat az ügyfeleket, akik egyszer már meglátogatták a weboldalunkat.


A Google Remarketing előnyei


A Remarketing lehetővé teszi azt, hogy egyszerű és hatékony feedek segítségével a hirdetéseket a termékekhez vagy szolgáltatásokhoz igazítsa. A Google Ads ajánlói rendszere minden hirdetéshez a legnépszerűbb és legnézettebb termékeket választja ki. Emellett nyomon követhetjük hirdetéseink teljesítményét, és ha szükséges, akkor módosíthatjuk azokat, így optimalizálva őket kampányaink során.


A megfelelő beállításokért érdemes a Toptarget ügynökség Google Ads kampánykezelés szolgáltatását igénybe venni.


Felhasználói szempontból félelmetesnek tűnhet, hogy a háttérben dolgozik egy szoftver annak érdekében, hogy visszacsalogasson egy korábbi, általunk meglátogatott oldalra, eladói szempontból viszont nagy könnyebbség, hogy néhány kattintással kapcsolatban maradhatunk weboldalunk látogatóival, még akkor is, ha ők másutt böngésznek tovább.


A Remarketing működése


Az eszköz a gépi tanulást alkalmazza annak meghatározására, hogy az ügyfelek mit keresnek. Miután a rendszer kielemezte a felhasználó célját, összekapcsolja különböző demográfiai adatokkal, mint például az életkorával, a nemével és jövedelmével, hogy a feedben található termék a leginkább hozzá illő legyen.


A dinamikus remarketingnek nem célja az új ügyfelek felkutatása, ez a termék a meglévő ügyfelektől származó bevételek növelésére összpontosít.


A Remarketing beállítása


A kezdéshez be kell jelentkeznünk a Google Ads-be, majd ki kell választanunk a kampánybeállításokat. Itt válasszuk ki a “További beállítások” menüpontot, majd a “Dinamikus hirdetések” alatti legördülő menüt.


Alapértelmezés szerint itt azt találjuk, hogy “Nincs adatcsatorna”, de mi válasszuk a “Személyre szabott hirdetések adatcsatorna használatával”, majd válasszuk ki a megfelelő adatcsatornát a legördülő menüből. Végül kattintsunk a “Mentés” gombra.


Kiknek nem ajánlott?


Azoknak, akik korlátozott hirdetési költségkerettel rendelkeznek, nekik a Google keresési hálózata jobb lehetőségnek bizonyul, illetve azoknál sem biztos, hogy a Remarketing sikeres lesz, akik nem rendelkeznek nagy forgalommal a weboldalukon.


A Google Remarketing egy hatékony eszköz, amely segít a vállalkozásoknak elérni azokat az ügyfeleket, akik már meglátogatták a weboldalukat, valamint a hirdetéseiket konkrét termékekre vagy szolgáltatásokra szabhatják. Fontos az eszköz helyes beállítása ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozhassuk ki belőle, és ajánlott online marketing ügynökség segítségét is igénybe venni a megfelelő beállítások elvégzéséhez.


Ha szeretnénk növelni weboldalunk látogatottságát és láthatóságát, akkor a Google Remarketinget érdemes megfontolni.


Irány a webshop!