Alkalmazz örökzöld szabályokat a tartalomgyártásban!

A digitális korban az online marketing szerepe felértékelődött, sok vállalkozás számára elengedhetetlen, hogy a keresőoptimalizálás szabályainak megfelelő weboldal megléte mellett a legismertebb platformokon, social media felületeken is jelen legyen.


A Meta (Facebook) az a felület, amelyen jelen lenni ma is sok cég számára alapvető fontosságú, azonban ismerni kell a szabályait, a módját. Az örökzöld marketingstratégiák révén akkor is sikeres lehetsz, és képes leszel vonzó tartalmakat előállítani, ha nem követed a folyton változó trendeket. Cikkünkben ezeket mutatjuk be, és akár már holnaptól is alkalmazhatod. Amennyiben úgy érzed, nem mersz belevágni, bízd céged marketingjét az Adlab PPC ügynökségre, és arasd le az együttműködés előnyeit!


Ismerd meg az örökzöld marketinget!


De miért örökzöld? Ahogyan az örökzöld fenyő nem hullajtja le látványosan a tűleveleit, így mindig üde zöld megjelenésű marad, úgy az örökzöld tartalmak sem évülnek el, aktuálisak maradnak még évek múltán is.


Gondoltad volna, hogy egy olyan egyszerű, sokak által használt, például a „Hogyan csináljunk ezt vagy azt?” kérdésre adott válasz még évek múltán is releváns lesz? Megválaszolása sem igényel különleges tudást, csupán a termékeid, szolgáltatásaid ismeretét, ráadásul nagyszerű alapot jelenthet más jellegű tartalmak létrehozásához is akár a weboldalon, akár a közösségi média felületeken. Így több legyet üthetsz egy csapásra. Van néhány egyéb módszer, melynek alkalmazásával kis erőfeszítéssel biztosíthatod a vállalkozásod jelenlétét hosszabb időn keresztül.


Ütős Facebook marketingstratégiák


Cégtulajdonosként tudnod kell, hogy a véleményeknek, ajánlásoknak milyen nagy szerepe van napjainkban, és azzal is tisztában kell lenned, hogy nagymértékben befolyásolják a vásárlói döntéseket. Miért ne használnád ezt ki? Ne hagyd veszni, építsd be a tartalmaidba, győzzék meg egy húsvér vásárló szavai a potenciális ügyfeleket, növeld általa a konverziós arányt akár 64%-kal!


Ne hagyd figyelmen kívül, hogy online az emberek manapság előbb alaposan kutatnak, és csak azután vásárolnak, így adj közérthető, beszédes információkat a termékeid meggyőző előnyeiről. Bátran oszd meg a követőiddel, illetve a nagyobb közönséghez szóló hirdetésekben a sikereidet és az eredményeidet a világgal.

Építs ki bizalmi kapcsolatot a potenciális vásárlókkal, ne az értékesítésre helyezd a hangsúlyt, hanem tanítsd őket, adj ingyenes megoldást a problémáikra, készíts lépésről lépésre bemutató videót! Nemcsak hasznukra lesz, hanem ebből megismerik a nevedet, értéket teremtesz, így ha szükségük lesz hasonlóra, Te fogsz eszükbe jutni, nálad vásárolnak majd.


Adj értéket!


Megfelelő költségvetés hiányában nehéz dolog mindig új, lenyűgöző kampánnyal jelentkezni, és sok esetben nem is kifizetődő, azonban ilyen esetekben nagyszerű lehet bevetni az örökzöld marketingstratégia valamely elemét.


Biztos lehetsz benne, hogy ha a fentieket helyesen alkalmazod, az még évek múltán is értéket képvisel.


Irány a webshop!