Virtuális otthon a valóságban

A Biano Studio a social lakberendezés úttörője

Mielőtt online rendelünk, vásárolunk, általában hosszasan keresgéljük az adott terméket. Hiszen a vásárló legtöbbször számos különböző márka- és árajánlatok közül válogat, mielőtt döntést hozna. De mi van akkor, ha a fogyasztó maga sem tudja, mit is akar pontosan, hogy honnan vásárolja meg a kívánt vagy szükséges terméket? Itt kerülnek képbe a közösségi médiás és az e-kereskedelmi platformok, amelyek a vevő segítségére sietnek és segítenek a kiválasztásban, a döntésben.

A Deloitte új nemzetközi felméréséből kiderült, hogy a 25 év feletti felnőttek 40%-a online vásárláskor a közösségi médiát használja fő ötletforrásként. Ennek a korcsoportnak 60%-a pedig tanácsot is kér ezeken a platformokon, mikor átalakítani vagy berendezni szeretné otthonát. Az ismert online fórumok és site-k mindent elkövetnek, hogy egy hívogató, szórakoztató, interaktív és közösségformáló online közeget hozzanak létre, ahol a felhasználó releváns vásárlói tapasztalatokra tehet szert. Mivel online nincs kirakat, a webshopoknak kell vevőcsalógatóvá válniuk.

A bútorok és egyéb kiegészítő lakberendezési tárgyak online vásárlása nagy kihívás, ugyanis a vevő számára nehéz elképzelni, a termékek hogyan illeszkednek majd az otthonába. Az elmúlt 12 hónapban 50%-kal nőtt azoknak a felhasználóknak a száma, akik a bútorok vásárlása előtt felmérik ezeket a lehetőségeket. Ahogy a felmérésből az is kiderült, hogy 13%-kal többen használják a közösségi platformokat a home&decor termékek kiválasztásánál. A Biano korán felismerte az ügyfelek ezen igényét, ezért szerette volna számukra megkönnyíteni, meggyorsítani, egyszersmind tökéletesíteni a vásárlást, ezért kifejlesztette online piacterén a Biano Studio funkciót.

A vásárlók számára egyre fontosabb válik, hogy a lakásban megtalálható bútorok és kiegészítők passzoljanak egymáshoz. A vásárlási döntéshez azonban szükségük van egy átfogó vizuális képre, hogy lássák, hogy mutatnak majd ezek az otthonukban. A Biano Studio által kínált virtuális, vizuális valóság mindezt lehetővé teszi, hiszen használatával a vásárló otthonáról 2D-s modelleket alkothat. A felhasználónak nem kell mást tennie, mint a Biano platformról kiválasztania a kívánt terméket és beillesztenie otthona virtuális terébe. Ez a vizuális látvány segíti őt a számára legmegfelelőbb termék kiválasztásában. A Biano Studio emellett további izgalmas lehetőségeket is kínál: például inspirálódhatunk más vevőktől, illetve mi magunk is megoszthatjuk véleményüket, tapasztalatunkat a többi oldallátogatóval.

Hogy használható a Biano Studio funkció?

A Biano YouTube csatornáján megtalálható egy részletes videóanyag, ami pontról pontra végigvezeti a felhasználót, hogy tudja használni a Biano Studiót. A részletekért csak ide kell kattintanunk.

A Biano Studio a jövőben egy újabb funkcióval is kiegészül majd: a vásárlók saját fényképeiket is fel tudják tölteni, hogy egyfajta díszletként, háttérként szolgáljon.

Természetesen a Biano Studio designban kipróbált termékek mindegyike megvásárolható. A rendszer intuitív jellegének köszönhetően csupán néhány gombnyomással elkészítheti, vagy kedve szerint új és új termékekkel módosíthatja a vásárló a berendezett teret. A felhasználó által elkészített és elmentett Biano Studio design tehát bármikor szabadon, kreatívan változtatható.

Hogyan tudják használni és hasznosítani az egyes webshopok a Biano Studiót?

Ennek az okos funkciónak köszönhetően a Biano online piacteréhez csatlakozó partnerek is számos előnyhöz jutnak, és ezáltal nemcsak termékeiket, hanem webshopjukat is népszerűsíthetik a közösségi oldalakon. A nemzetközi piactér célja, hogy a Biano Studiót egyfajta szociális, kereskedelmi és kapcsolódási fórummá fejlessze. Hiszen ez az új funkció nem csupán megkönnyíti a termékvásárlás előtti kutatási, döntési folyamatot, hanem meg is változtatja az eddig ismert, elterjedt és tipikus vásárlási módokat, szokásokat.

A csatlakozó partnerek számára fontos szempont lehet továbbá, hogy a Biano Studio mind az új, mind a visszatérő vásárlók számára könnyen használható funkciót biztosít a gyors, hatékony termékkeresésre, a kiválasztásra és a vásárlásra. Ezáltal a partnerek is hatékonyabban tudják elérni és megszólítani vevőiket.

A Biano online piactér egyéb MI (mesterséges intelligencia) eszközei

A Biano a mesterséges intelligenciának köszönhetően már több funkcióval is segíti vásárlóit és partnereit, hogy a legbiztosabb, legegyszerűbb vásárlási, felhasználási lehetőségeket biztosítsa számukra. Ugyancsak a mesterséges intelligencián alapuló új eszköz az “Egészítsd ki a látványt!” funkció is, ami kifejezetten a Biano Studio számára lett kifejlesztve. Nagyon egyszerűen működik: válasszuk ki a nekünk tetsző terméket, majd a rendszer ehhez kapcsolódva számos alternatívát kínál számunkra. Másik ilyen funkció a “Háttér eltávolítása”, mellyel a felhasználó megváltoztathatja a képet, amibe beilleszti az adott bútort vagy egyéb home&dekor tárgyat.

A Biano Studio szolgáltatása a következő linken érhető el.

„A bútorok online vásárlásának jövője a Biano Studio által kínált virtuális valóság. Hiszen a vevők a rendelés, vásárlás előtt látni szeretnék az adott terméket, hogyan mutat az majd a valóságban, az otthonukban, és hogy az egyes bútorok és kiegészítők hogyan illenek egymáshoz. Ma már a fogyasztó a közösségi felületeken keres ötleteket és inspirációkat, és csak ezután hoz döntést, csak ezután vásárol. Mindezt a Biano Studio leegyszerűsíti, és a home&decor rajongóit, vásárlóit a helyi platformokon keresztül közelebb hozza egymáshoz, egyúttal pedig az online shopok kínálatához is” – mondta el Michael Zelinka a Biano ügyvezető igazgatója.

Irány a webshop!